Auto-CUBY - Van Partner Mercedes-Benz

Auto-CUUBY is een van de weinige bedrijven met de titel ‘VAN Partner by Mercedes Benz’. Dit soort van samenwerking is een extra voordeel naar onze klanten toe en is voor ons een eer, evenals een verplichting om de productie van onze bussen constant op een zo hoog mogelijkl niveau te houden.

Dit model van samenwerking, 'VANPartners by Mercedes Benz' geeft vele voordelen voor de klanten, de belangrijkste zijn:

• Toegang tot industriële oplossingen

Met een eenvoudige zoekfunctie kunt u snel een overzicht van de industriële oplossingen bij het ombouwen van busjes door gecertificeerde omvormers, op basis van 'panelvans' van Mercedes-Benz, met gedetailleerde beschrijvingen en illustraties van de voertuigen evenals de juiste contactpersonen vinden.

• Bewezen technische ontwikkelingen en aanpassingen

Alle ombouwingen en wijzigingen worden aangekondigd op www.vanpartner.com en zijn gemaakt volgens de richtlijnen van ombouwen, waar een certificaat van geen bezwaar voor is.

• zoeken naar gecertificieerde partners

Bedrijven met het 'VanPartner status by Mercedes-Benz' statuut moeten voldoen aan de hoge eisen van Mercedes Benz i.v.m. de kwaliteit van hun bussen,  de dienst verkoop en dienst na verkoop.

• talen selectie

Onze informatie is beschikbaar in 11 talen. En met gebruik van Google maps kan u gemakkelijk de locatie van een concrete dealer vinden.